Balázs a kéken

"ne vigyél el semmit, csak az emlékeidet és ne hagyj itt semmit csak a lábnyomodat!"

OKT 12. Piliscsaba - Dorog

2023. május 29. 15:02 - balazsakeken

2023 Május 29.

 7:35 vonat Piliscsaba. 8 óra lett mire összeszedtem magam és el tudtam indulni. Kellemes madárcsicsergéses reggel, hőmérséklet is jó volt, szél se fújt, mégse tökéletes minden... Pecsét már megvolt korábbról így elhaladtam az oszlop mellett és lassan elhagytam Piliscsabát a csévi úton. Jobb kéznek a Dévai Antal kilátó, megfordult a fejembe hogy felmászok és ott reggelizek de elvetettem az ötletet. Piliscsévre vezető földúton érdekes érzés kapott el mintha a föld alatt sétálnánk, két oldalt a fa gyökerei amik fejmagasságban voltak és kilátszódtak ahogy lemosta az eső a földet. Újra zaj, autók, igyekeztem hamar ott hagyni a községet. Klastrompusztán a Pálos kolostorromnál pecsételés amivel minden rendben, majd egy kis reggeli és pihenő után tovább ereszkedtem Kesztölc felé.  Mielőtt beértem volna jobbra vettem az irányt, egy kis kaptatón tovább lehetett volna menni a Tündérbarlang felé, de Én végig a Fekete hegy alatt a szőlők felett meneteltem egészen addig míg a kesztölci barlanghoz vezető útig nem értem, ahol is már csak lefele kellett indulni a levendulás mezőn át. Visszaérve Kesztölcre, pecsételtem egy egyedi "Kesztölc" bélyegzőt a füzet végébe. Mindent zsebre vágva, meg sem álltam Dorog vasútállomásig.

Távolság: 18,9 km
Eltelt idő: 4 óra 07 perc, amiből 23 perc állásidő
Emelkedés: 418 m
Süllyedés: 491 m
Átlag sebesség: 4,6 km/h

 

 

Powered by Wikiloc
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr5918134592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása