Balázs a kéken

"ne vigyél el semmit, csak az emlékeidet és ne hagyj itt semmit csak a lábnyomodat!"

OKT 13. Hűvösvölgy - Piliscsaba

2023. május 27. 16:30 - balazsakeken

2023. Május 27.  ♥

Könnyed (fizikailag) még is nehéz, nagyon nehéz (lelkileg) túra. Nincsenek szavak...

7:35 vonat Solymár -> 64A busz Hűvösvölgy. 9 órakor indultam a gyermekvasúttól, a pecsét már meg volt így azonnal a kékre mentem. Igyekeztem hamar elhagyni a várost, sok zaj, ember, mindenki kapkod, siet.. Remete barlang felé már jobb volt a helyzet. Fel is másztam, szerencsére volt nálam fejlámpa, de nagyon mélyre nem mentem mert eléggé vizes és csúszós volt a talaj. Érdekesség hogy a Taplós turista társaság vezetője több mint 50-szer karácsonyozott a barlangban. Innen egy kaptatón keresztül felértem a tetejére ahol is lett egy geoláda találatom GCSZUR Logolás majd pár kép készítés a Remetebarlang tetejéről, következett a Zsíroshegy, Muflon itatónál pecsételtem és meg sem álltam a Nagy-szénásig, felérve megebédeltem és csodáltam a gyönyörű panorámát. Kis pihenő után elindultam lefele ahol a GCSENA ládát logoltam be. A maradék távot pedig egy szuszra megcsináltam, bélyegzés a vasútállomástól nem messze, és már jött is a vonat. Bélyegzőkkel minden rendben volt, kicsit kopottak.

 

Távolság: 23,5 km
Eltelt idő: 5 óra 23 perc, amiből 37 perc állásidő
Emelkedés: 672 m
Süllyedés: 595 m
Átlag sebesség: 4,4 km/h

 

 

 

Powered by Wikiloc
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr1818133562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása